Influenceri. Internetové celebrity a ich vplyv na marketing značiek.

Nová generácia celebrít je iná, ako tá prechádzajúca. Je dynamická, priznáva svoje nedostatky a stavia na nich dôveru svojich fanúšikov. Influenceri sú ľudia, ktorí majú vplyv na verejnosť a darí sa im práve vďaka internetu. A agentúry tento ich vplyv vedia využiť, čím sa mení celý trh s reklamou. Internet zmenil všetko. Slávnym človekom sa […]

MADE IN SLOVAKIA
Autor: | Publikované: 7. septembra 2016
Článok obsahuje tieto témy:  , , , , , , , , ,

Nová generácia celebrít je iná, ako tá prechádzajúca. Je dynamická, priznáva svoje nedostatky a stavia na nich dôveru svojich fanúšikov. Influenceri sú ľudia, ktorí majú vplyv na verejnosť a darí sa im práve vďaka internetu. A agentúry tento ich vplyv vedia využiť, čím sa mení celý trh s reklamou.

Internet zmenil všetko. Slávnym človekom sa môže stať doslova ktokoľvek, nie iba ten vyvolený kamarát kamaráta, ktorý má kamaráta vo vedení niektorej z televízií. Populárnym sa môže stať aj ten, kto ani nemá čo povedať, tí však zvyčajne odžijú svojich 15 minút slávy a rýchlo sa na nich zabudne. Tí, ktorí sa o svoju fanúšikovskú komunitu starajú, pracujú na svojich projektoch intenzívne a budujú si meno, majú šancu stať sa nielen slávnymi a obľúbenými, ale aj akceptovanými ako reklamný nosič. To je kľúčové, pretože práve tak môžu svoj spoločenský status premeniť na peniaze.

Čítajte celý článok na webe
UnitedLife.sk: Influenceri. Internetové celebrity a ich vplyv na marketing značiek.

unitedlife slider

Čítajte aj ďalšie podobné články:

Počet kybernetických útokov na priemyselné podniky rastie

29. marca 2018

Toto sú budúce hviezdy slovenského biznisu. Ukázali aj ako podnikať v cestovnom ruchu.

27. marca 2018

Aj Slovensko bude súčasťou veľkej zmeny vo vzdelávaní

19. marca 2018

Kompletná stratégia projektu BMW i v 3 minútach + teaser na i5

11. septembra 2017

Daimler ponúkne bonusy pri prechode na jeho značky, chce redukovať staré diesle

8. septembra 2017

Vybrané príspevky »

Koniec anonymných komentárov na Slovensku. Smer chce zaviesť kontrolu diskutujúcich.

Nový zákon z dielne SMER-SD bude ťažké presadiť, ale jeho budúcnosť nemožno bagatelizovať.

, , , , , , ...
25. marca 2019

Najnovšie príspevky