Otvorený list Samsungu majiteľom smartfónov Galaxy Note7 (plné znenie)

Vážení zákazníci, pre spoločnosť Samsung je dôležité produkty neustále inovovať a prichádzať s úplne prelomovými technológiami, ktoré skutočne obohacujú životy ľudí. Ťažiskovým bodom našej misie je ponúknuť to najlepšie vo svojej triede čo do bezpečnosti aj kvality. Bohužiaľ, v poslednom čase sme tento záväzok úplne nesplnili. Vzhľadom na to, že sme na európskom trhu nezačali […]

TLAČOVÁ SPRÁVA
Autor: | Publikované: 7. novembra 2016
Článok obsahuje tieto témy:  , , , ,

Vážení zákazníci,

pre spoločnosť Samsung je dôležité produkty neustále inovovať a prichádzať s úplne prelomovými technológiami, ktoré skutočne obohacujú životy ľudí. Ťažiskovým bodom našej misie je ponúknuť to najlepšie vo svojej triede čo do bezpečnosti aj kvality. Bohužiaľ, v poslednom čase sme tento záväzok úplne nesplnili.

Vzhľadom na to, že sme na európskom trhu nezačali skutočný predaj zariadení Note7, ale len distribúciu časti predobjednávok, bol nepríjemnosťami spojenými s telefónmi Note7 ovplyvnený nižší počet zákazníkov. Napriek tomu sme si vedomí, že sme nesplnili naše vysoké štandardy, rovnako ako očakávania zákazníkov, ktorí si predobjednali toto zariadenie. Za to sa Vám úprimne ospravedlňujeme.

Berieme vážne našu zodpovednosť, čo sa týka bezpečnosti a kvality. Preto v spolupráci s vládnymi organizáciami a priemyselnými partnermi po celom svete robíme proaktívne kroky na zlepšenie situácie. Tu je aktuálny prehľad našich doterajších krokov.

Ako ste už boli pravdepodobne informovaní, výrobu Galaxy Note7 sme úplne zastavili. Zároveň pracujeme na tom, aby sme zabezpečili bezpečné vrátenie každého Note7. Oceňujeme trpezlivosť všetkých našich zákazníkov, ktorých sa táto nepríjemnosť dotkla a museli využiť výmenný program.

Spoločnosť Samsung sa v súčasnosti usiluje o identifikáciu a odhalenie pôvodu problémov s batériami telefónov Note7. S pomocou nezávislých odborníkov tretích strán sme začali vyšetrovanie za účelom prehodnotenia všetkých aspektov zariadení, vrátane batérie, hardvéru a softvéru či výrobných procesov. Ihneď, ako získame výsledky týchto vyšetrovaní, budeme ich transparentne komunikovať.

Spoločnosť Samsung sa pýši dlhou tradíciou v oblasti inovácií a dokázala, že sa vždy poučila zo svojich chýb. Hoci dbáme na neustále inovácie pri vytváraní technológií nových generácií, bezpečnosť zákazníkov zostáva našou hlavnou prioritou. Preto je naším zámerom investovať predovšetkým do zvýšenej starostlivosti o zákazníka a zabezpečenie vysokej kvality produktov.

V mene všetkých našich európskych zamestnancov chceme vyjadriť ľútosť nad súčasnou situáciou a poďakovať Vám za Vašu trvalú podporu. Budeme načúvať Vašim potrebám, aby sme sa z tejto situácie poučili, a konať takým spôsobom, aby sme získali späť Vašu dôveru.

S úctou,

YH Eom

Prezident a CEO – Samsung Electronics Europe

Čítajte aj ďalšie podobné články:

Počet kybernetických útokov na priemyselné podniky rastie

29. marca 2018

Toto sú budúce hviezdy slovenského biznisu. Ukázali aj ako podnikať v cestovnom ruchu.

27. marca 2018

Aj Slovensko bude súčasťou veľkej zmeny vo vzdelávaní

19. marca 2018

Kompletná stratégia projektu BMW i v 3 minútach + teaser na i5

11. septembra 2017

Daimler ponúkne bonusy pri prechode na jeho značky, chce redukovať staré diesle

8. septembra 2017

Vybrané príspevky »

Zabezpečenie potrebujú aj moderné bionické protézy, s riešením prišiel Kaspersky Lab

Znie to ako sci-fi, ale aj protézy rúk a nôh možno kyberneticky napadnúť. Moderné bionické protézy sú sofistikované zariadenia s elektronikou, ktorú treba chrániť.

, , , , , , , , ...
6. marca 2019

Najnovšie príspevky